Društvo Svelipa za svoje uporabnike osebne asistence in osebne asistente omogoča brezplačno transformativno mediacijo, saj verjamemo, da so pozitivni in konstruktivni odnosi med uporabniki in asistenti ključnega pomena. Mediacije trenutno potekajo preko videokonferenc, po koncu epidemije pa se bodo lahko izvajale tudi v pisarni Društva Svelipa na Adamičevi cesti 3D, 1290 Grosuplje.

Za mediacijo pošljite e-pošto ali pokličite:

Mirjana Borenović

e-pošta: mirjana@svelipa.si

telefon: 041 862 104

Kaj je transformativna mediacija?

Transformativna mediacija je proces, v katerem tretja stran sodeluje s strankami v konfliktu, da bi jim pomagala spremeniti kakovost njihove konfliktne interakcije od negativne in destruktivne k pozitivni in konstruktivni, ob tem, ko se pogovarjajo o sporni zadevi ter možnostih za rešitev.

Kaj so prednosti transformativne mediacije?

  • Zmanjševanje možnosti zaostrovanja sporov v prihodnje
  • Izboljševanje odnosa in sodelovanja med (prej) sprtima stranema
  • Razvijanje učinkovitejših oblik preprečevanja in razreševanja težav in nesoglasij
  • Obojestransko zadovoljstvo ali sprejemljivost rešitve
  • Hitrost rešitve (eno ali nekaj mediacijskih srečanj)
  • Učinkovitost (od 50 % do 95 % uspešnost
  • Prostovoljnost in aktivno sodelovanje udeležencev

Po mediaciji sta uporabnik osebne asistence in osebni asistent opolnomočena in sposobna priznavati drug drugega. Kar pomeni, da  bolje razumeta, kaj so njuni cilji in kako bi jih lahko dosegla, pa tudi katere so druge možnosti v sporu. Oba ugotovita, da so odločitve in nadzor nad sprejemanjem odločitev, ne glede na situacijske omejitve, v njunih rokah. Uporabnik osebne asistence in osebni asistent se naučita poslušati drug drugega in se argumentirano ter spoštljivo pogovarjati. Sposobna sta razumeti drug drugega oz. se osredotočiti na situacijo in občutke drugega, si prisluhniti, spremeniti perspektivo in se opravičiti ter iskati konstruktivne rešitve za v naprej. Zaradi mediacijskega procesa in podpore mediatorja sta uporabnik in asistent sposobna sprejemati odločitve glede česa se dogovoriti, če se sploh kaj dogovoriti in kaj se dogovoriti-elementi dogovora. Po mediaciji imata uporabnik osebne asistence in osebni asistent večji občutek vrednosti, varnosti, samoopredelitve in avtonomije.

 

Brezplačna mediacija za uporabnike in njihove osebne asistente

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja